Oglądalność stacji grupy TVN wzrosła do 24,0%
Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVNwzrósł do 24,0% w marcu w porównaniu z 22,2% rok wcześniej. W"prime time" udział w rynku wzrósł do 26,9% wobec 26,2% w marcu2007 roku, podała spółka w poniedziałkowym komunikacie.
Całodobowy udział w rynku flagowej stacji TVN wzrósł w marcu o0,7 pkt r/r do 18,7%.
"Całodobowy udział w rynku kanału TVN w komercyjnej grupiedocelowej wzrósł do 20,0% w porównaniu do 18,1% w marcu 2007 r. Wprime time udział kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej wzrósłdo 23,6% z 22,6 w marcu 2007 r. Dzięki temu, w prime time kanał TVNwyprzedził o prawie 4 punkty procentowe TVP1 (19,7%), o ponad 4 pktproc. Polsat (19,4%) i o prawie 8 punktów procentowych TVP2(16,0%)" - czytamy w komunikacie.
TVN podał, że udział kanału informacyjnego TVN 24 liczonycałodobowo utrzymał się na poziomie 2,5%. Udział tego kanału wprime time spadł do 1,6% z 1,7% przed rokiem. W grupie docelowej(ponad 25 lat, przychody pow. średniej, miasta pow. 100 tys.mieszkańców) udział TVN 24 wyniósł 4,4% wobec 5,2% przed rokiemlicząc całodobowo i 3,1% wobec 3,9% w marcu 2007 r. w primetime.
Grupa TVN nadaje 14 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango.Grupa jest także właścicielem portalu internetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji grupy TVN wzrosła do 24,0%