Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła do 20,9%
Ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupy TVNwzrósł w sierpniu do 20,9% z 19,1 % rok wcześniej.
W prime time ogólny udział w rynku wszystkich programówtelewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 23,7% z 22,0% w analogicznymokresie ub.r., podała spółka w komunikacie w piątek. Udziałflagowej stacji, TVN wzrósł w tym okresie o 0,5 pkt do 14,2%.
"Kanał TVN zanotował w sierpniu 2007 r. ogólny całodobowy udziałw rynku na poziomie 14,3% w porównaniu do 14,8% w sierpniu 2006 r.Natomiast w prime time, ogólny udział w rynku kanału TVN wzrósł do18,5% w sierpniu 2007 r. z 18,4% w sierpniu 2006 r." - podano wkomunikacie.
Największą popularnością w kanale TVN cieszyły się w sierpniu2007 r.: główny serwis informacyjny "Fakty", magazyn kryminalny"W11-Wydział Śledczy", program publicystyczny "Uwaga!", prognozapogody i serial sensacyjny "Detektywi". Filmem, który zanotowałnajwiększą oglądalność byli "Zabójcy".
Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychodypowyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł wsierpniu do 4,2% z 1,4% rok wcześniej.
Grupa TVN nadaje 11 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua,TVN Med, Discovery Historia. Grupa jest także właścicielemwiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła do 20,9%