Oknoplast z logotypem od Grupy Eskadra
Firma Oknoplast ma zmieniony znak graficzny. Zaprojektowała go agencja Grupa Eskadra.
Nowe logo Oknoplastu nawiązuje swoim motywem graficznym i doborem barw do poprzedniego znaku firmy. - Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy - uzasadnia Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu w Oknoplaście. - Jednocześnie aktualna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej - opisuje.
Modyfikacja logotypu to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji Oknoplastu. Wcześniej firma skróciła swoją nazwę, która poprzednio brzmiała Oknoplast-Kraków.
Nową identyfikację wizualną Oknoplastu przygotowała Grupa Eskadra.
Dołącz do dyskusji: Oknoplast z logotypem od Grupy Eskadra