omg! - nowy portal Yahoo
Yahoo uruchomiło omg! - portal poświęcony informacjom z życia gwiazd show-biznesu.
Nowy serwis (omg.yahoo.com), którego odbiorcami mają być przede wszystkim kobiety, wystartował 11 czerwca. Nazwa omg! jest skrótem od "oh my God". Portal ma być konkurencją dla należącej do Time Warner strony TMZ.com, która co miesiąc notuje ponad siedem milionów odwiedzin.
Aby zapewnić dopływ do portalu najświeższych informacji, zdjęć oraz klipów wideo ze świata gwiazd i rozrywki, Yahoo nawiązało współpracę z telewizyjnym programem plotkarskim Access Hollywood, a także z agencjami fotograficznymi X17 i Splash News. Wyłącznymi sponsorami portalu zostały firmy Unilever i Pepsi.
W ramach współpracy Access Holywood każdego dnia będzie dostarczał do serwisu pięć nowych wiadomości i klipów wideo. Program na jesień planuje także uruchomienie własnej strony internetowej.
Dołącz do dyskusji: omg! - nowy portal Yahoo