„Ona” - nowe pismo dla przedsiębiorczych pań
„Ona - Magazyn Przedsiębiorczych Kobiet” - to nowe pismo o biznesie dla kobiet i zarazem pierwszy tytuł, który na rynek wprowadza wydawnictwo Ona Media. W sprzedaży zadebiutuje on 8 marca br..
- Pomysł na magazyn wziął się stąd, że na rynku brakuje pisma o biznesie kierowanego do kobiet i pisanego łatwym, przystępnym stylem – tłumaczy nam Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna tytułu i udziałowiec spółki Ona Media. Magazyn kierowany będzie do aktywnych kobiet, zamieszkałych w dużych i średnich miastach, w wieku od 23 do 50 lat.
W piśmie znajdą one m.in. porady dotyczące inwestowania, prawne, zdrowotne, informacje, jak założyć własną firmę, teksty poświęcone psychologii czy felietony eksperckie. W każdym numerze będą też sylwetki dwóch kobiet sukcesu – jednej szeroko znanej (w pierwszym numerze będzie to Justyna Kowalczyk), drugiej mniej znanej (w pierwszym numerze Kalina Ben Sira, właścicielka klinik "La Perla"). Miesięcznik liczyć będzie 68 stron i kosztować 12 zł. Redakcja tytułu liczy ok. 10 osób.
Pierwszy numer „Ona - Magazynu Przedsiębiorczych Kobiet” pojawi się na rynku 8 marca br. w nakładzie 3 tys. egz. i będzie przez dwa miesiące dostępny wyłącznie w sieci Empik. Kolejne wydania ukazywać się będą od maja co miesiąc i będzie je można kupić w punktach sprzedaży prasy wszystkich sieci dystrybucyjnych. Wtedy nakład tytułu ma wzrosnąć do ponad 10 tys. egz.
Pierwsze wydanie pisma wspierać będzie promocja w sieci Empik i działania promocyjne w serwisach społecznościowych (Facebook, Goldenline).
Magazynowi towarzyszyć będzie serwis internetowy www.onamagazyn.pl, w którym będzie można kupić e-wydanie miesięcznika. Dodatkowo zostanie on w ciągu miesiąca poszerzony o elementy społecznościowe.
Dołącz do dyskusji: „Ona” - nowe pismo dla przedsiębiorczych pań