Onet reklamuje się „non stop” (wideo)
Pod hasłem „Onet. Non stop” rusza wizerunkowa kampania reklamowa portalu Onet.pl. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z serwisem odpowiadają firmy Open, Tyrka Studio i Starcom.
W kampanii Onet jest prezentowany jako portal codziennie towarzyszący milionom użytkownikom, korzystającym z niego w różnych sytuacjach i na wielu urządzeniach.
Reklamy podkreślają, że w serwisach Onetu dostępny jest szeroki zakres treści i usług, m.in. najświeższe wiadomości, prognoza pogody, informacje sportowe ,wirtualny dysk, poczta e-mailowa i filmy VoD.
Akcja - zaplanowana do kwietnia - obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), radio (stacje z grup Eurozet, Time i RMF), prasę (m.in. „Newsweek”, „Forbes”, „Auto Świat” i „Komputer Świat”), kina (sieci Multikino i Cinema City), outdoor oraz internet (reklamy display i spoty wideo).
Kreację kampanii przygotowała agencja Open, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Tyrka Studio, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Starcom oraz dział marketingu Onetu.
W grudniu ub.r. Onet.pl odwiedziło 13,18 mln użytkowników, którzy wykonali 2,53 mld odsłon, a każdy spędził na portalu średnio 4 godziny i 47 minut (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Onet reklamuje się „non stop” (wideo)