SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opus B pracuje dla Raiffeisen Banku

Damsko-męska kampania Agencji Reklamowej Opus B dla Raiffeisen Bank Polska S.A.

Agencja reklamowa Opus B z Krakowa przygotowała kampanię reklamową Mobilnego Konta Osobistego dla Raiffeisen Bank Polska SA. Ogólnopolska kampania ruszyła 2 grudnia.

Oś kampanii tworzą dwa emitowane równolegle 30-sekundowe filmy, prezentujące zalety usługi z dwóch praktycznych punktów widzenia – męskiego i damskiego.

Stereotypy kojarzone z „wojną płci” zostały w kreacji przygotowanej przez Opus B potraktowane z życzliwym przymrużeniem oka. Budzące sympatię postaci bohaterów kreowane są na twarze marki - badania reklamy wykazały, że respondenci w pełni aprobują ten sposób komunikacji.

- Udało nam się stworzyć bohaterów, z którymi odbiorcy mogą się identyfikować: atrakcyjnych, dowcipnych i zaradnych, jednocześnie nie pozbawionych drobnych słabości. Także wzajemne relacje naszej pary nie są wyidealizowane i dzięki temu bliższe odbiorcom – mówi Joanna Kozłowska z Opus B.           

Spoty wyreżyserowane przez Łukasza Zadrzyńskiego zostaną wyemitowane w ramach intensywnej kampanii reklamowej w następujących stacjach TV: Polsat, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Tele5, TV Puls, Discovery Channel, Ale Kino, National Geographic, Planete, AXN, Hallmark, Reality TV, Club, Canal+, Sport, Europa Europa.

Działania Atl obejmą  także outdoor (800 tablic w największych miastach Polski) i 19 ogólnopolskich tytułów prasowych.

Ponadto Mobilne Konto Osobiste promowane będzie w internecie, placówkach banku oraz poprzez zabawne kreacje ambientowe w kinach. 

Stopka informacyjna:
Ze strony agencji : Joanna Kozłowska
Ze strony klienta: Małgorzata Sukow
Planowanie i zakup mediów: Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Opus B pracuje dla Raiffeisen Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl