Ostatnie Lwy w Cannes wręczone
Agencja Wieden otrzymała Grand Prix na 52. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
Nagroda została przyznana 25 czerwca za reklamę "Grr" dla Hondy. Odbyło się to na zakończenie festiwalu, który trwał ponad tydzień.
Również w sobotę, w po raz pierwszy organizowanej konkurencji reklamy radiowej, Grand Prix zdobyła agencja DDB Chicagos za serię spotów piwa Bud Light koncernu Anheuser-Busch.
W tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions jury nie przyznało Grand Prix Tytanowego Lwa.
W kategorii kampanii o budżecie w wysokości 1-10 mln dolarów nagrodzone zostały: agencja Wieden + Kennedy za kampanię reklamową "Grr" dla Hondy, "5 Cent" australijskiej agencji Host dla operatora telefonicznego Virgin Mobile oraz "Counterfeit" i "Chicken Fight" amerykańskiej Crispin Porter + Bogusky dla Mini Cooper. Ostatnia nagrodzona praca - "Life on Board Project" holenderskiej agencji Fuel Europe dla Volvo - otrzymała nagrodę w kategorii budżet powyżej 50 mln dolarów - informuje Press.
Przypomnijmy, że Polacy wracają z festiwalu z trzema nagrodami.
Po wtorkowym Złotym Lwie w kategorii "media" dla domu mediowego OMD Poland za twórcze podejście do wykorzystania mediów w kampanii reklamowej marki Heyah
i Brązowym Lwem w kategorii "marketing bezpośredni" dla warszawskiego oddziału agencji OgilvyOne, w środę nagrodę Brązowego Lwa w kategorii reklamy internetowej - Cyber Lions - zdobyła Arc Worldwide Poland Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Ostatnie Lwy w Cannes wręczone