SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady

Pod hasłem "Street style" firma Otto prowadzi kampanię reklamującą produkowane przez siebie pojemniki na odpady. Akcja - utrzymana w dynamicznej, ulicznej konwencji - jest skierowana do władz miejskich oraz dużych zakładów.

Prasowa kampania reklamowa dwu- i czterokołowych pojemników na odpady firmy Otto utrzymana jest w dynamicznej, ulicznej konwencji mającej podkreślać barwność i różnorodność tej marki. Akcja pod hasłem "Street style" jest skierowana do urzędów miejskich, zakładów oczyszczania miasta i dużych przedsiębiorstw przemysłowych.

otto

W ramach akcji dwa layouty reklamowe zamieszczane są w piśmie branżowym "Przegląd Komunalny". Kreację kampanii, która w kolejnych odsłonach będzie prowadzona do końca roku, przygotowała agencja reklamowa Progressivo, natomiast zakupem mediów zajęła się firma Otto.

  • Więcej informacji:
  • Otto

Dołącz do dyskusji: Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl