Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady
Pod hasłem "Street style" firma Otto prowadzi kampanię reklamującą produkowane przez siebie pojemniki na odpady. Akcja - utrzymana w dynamicznej, ulicznej konwencji - jest skierowana do władz miejskich oraz dużych zakładów.
Prasowa kampania reklamowa dwu- i czterokołowych pojemników na odpady firmy Otto utrzymana jest w dynamicznej, ulicznej konwencji mającej podkreślać barwność i różnorodność tej marki. Akcja pod hasłem "Street style" jest skierowana do urzędów miejskich, zakładów oczyszczania miasta i dużych przedsiębiorstw przemysłowych.
W ramach akcji dwa layouty reklamowe zamieszczane są w piśmie branżowym "Przegląd Komunalny". Kreację kampanii, która w kolejnych odsłonach będzie prowadzona do końca roku, przygotowała agencja reklamowa Progressivo, natomiast zakupem mediów zajęła się firma Otto.
Dołącz do dyskusji: Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady