'Ozon': cała prawda o 'Kodzie Da Vinci'
Najnowszy numer tygodnika "Ozon" ukazuje się w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy.
W nowym numerze tygodnika „Ozon” (nr 20, na rynku 18.05.2006), cała prawda o „Kodzie Da Vinci”, książce i filmie zrealizowanym na podstawie powieści Dana Browna. Pretekstem do przedstawienia stanowiska tygodnika „OZON” do bluźnierczej książki Browna jest premiera filmu - czytamy w komunikacie nadawcy.
Do numeru dołączone są trzy dodatki:
- „Da Vinci odkodowany”, specjalny dodatek redakcyjny,
- „W poszukiwaniu prawdy: Kod Leonardo da Vinci”, książka Josha McDowella,
- „Da Vinci rozkodowany”,film dokumentalny na DVD, wyprodukowany przez History Chanel, BBC.
W specjalnym dodatku redakcyjnym „Da Vinci odkodowany” publicyści dokonują analizy książki Dana Browna. O zawartej w niej wrogości i nienawiści wobec wszystkiego, co chrześcijańskie pisze Paweł Lisicki w artykule pt. „Kod nienawiści”. „37 błędów Dana Browna” punktuje pomyłki i zwykłe kłamstwa zawarte w książce. O pseudoreligijnych bredniach Browna dotyczących osoby Jezusa można przeczytać w artykule pt. „ Fałszowanie Jezusa”. Sugestie Browna, jakoby katolicyzm zawsze niszczył kobieca duchowość zostają zdefiniowane jako wątpliwe w artykule pt. „Kobiece oblicze Kościoła”. „Wielobarwny świat apokryfów” opisuje ks. prof. Marek Starowiejski, a na koniec poznajemy sylwetkę samego Dana Browna, jako niedoszłej gwiazdy pop, doradcy nieszczęśliwych kobiet i autora dowcipów o łysych - podano w komunikacie.
Numer z dodatkami jest promowany poprzez intensywną kampanię radiową, internetową, prasową i działania BTL. Spoty będą emitowane w Polskim Radiu (Program 3), Radiu Eska, Wawa, Kolor, Pin i w sieci Plusa. Różnorodne formy internetowe (pop-upy, banery, rectangle i scrollery) pojawią się na portalach wp.pl i stopklatka.pl. Ogłoszenia prasowe na stronach poświęconych kulturze zostaną opublikowane w „Gazecie Wyborczej” i „Dzienniku”. Za opracowanie strategii i zakup mediów odpowiada Initiative – Warszawa.
Działania BTL zostaną przeprowadzone w pięciu miastach – Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Gdańsku. Wokół największych kompleksów kinowych i w centrum miast krążyć będą zespoły hostess w moherowych beretach namawiające do poznania całej prawdy o „Kodzie Da Vinci” w tygodniku OZON. Za kreację i produkcję akcji odpowiada grupa Believe.
Nakład wydania wynosi 150 tysięcy. Dodatek dodany jest do całości nakładu, płyta DVD i książka dodawane są tylko do części nakładu.
Dołącz do dyskusji: 'Ozon': cała prawda o 'Kodzie Da Vinci'