P&G promuje w Tesco "Sekrety Pielęgnacji"
Procter&Gamble pod hasłem "Sekrety Pielęgnacji" promuje w sklepach Tesco swoje produkty kosmetyczne. Nośnikami akcji są materiały POS oraz bezpłatny poradnik.
Prowadzona przez Procter&Gamble w sklepach Tesco kampania produktów kosmetycznych ma charakter sprzedażowy. Koncern pod hasłem "Sekrety Pielęgnacji" promuje marki Olay, Wella, Pantene, Head & Shoulders, Always i Lenor. Partnerem akcji, prowadzonej po raz ósmy, jest wydawnictwo G+J, które w SMS-owym konkursie fundowało 5 rocznych prenumerat miesięcznika "Claudia".
Kampania obejmuje bezpłatny poradnik poświęcony pielęgnacji i urodzie, materiały POS, a także stronę www.sekretypielegnacji.pl. Kreacją i produkcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja 4Frame.
Dołącz do dyskusji: P&G promuje w Tesco "Sekrety Pielęgnacji"