P&G testuje własny sklep online
Firma Procter & Gamble testuje serwis internetowy, na którym jej produkty sprzedawane są bezpośrednio konsumentom.
Decyzja P&G o uruchomieniu własnego sklepu online nie jest dobra dla tradycyjnych sprzedawców produktów firmy, jako że stanowi on dla nich bezpośrednią konkurencję - informuje serwis Brand Republic.
Sklep znajduje się pod adresem theEssentials.com. Dostępne są na nim takie słynne marki P&G jak Braun czy Gillette, a także pasty do zębów, produkty czyszczące czy pieluchy.
theEssentials.com nie jest bezpośrednio zarządzany przez P&G, tylko przez inną firmę posiadającą produkty koncernu. Za to zastosowanie ma w nim regulamin i warunki prawne największego reklamodawcy na świecie.
Na razie internetowy sklep został uruchomiony na niewielką skalę i jest testowany za oceanem. Jeśli odniesie sukces, P&G najprawdopodobniej udostępni go szerszej grupie odbiorców.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: P&G testuje własny sklep online