„Pa pa, papierze!” - Saturn promuje interaktywną gazetkę
Trwa kampania reklamowa sklepów Saturn namawiająca konsumentów do skorzystania z interaktywnej formy gazetki, która po raz pierwszy ukazała się na internetowej stronie sieci.
Kampania, która potrwa do piątku (3 lutego), ma przyciągnąć klientów do strony Saturna, na której można zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną sieci, zarezerwować produkt on-line, sprawdzić dostępność i ceny usług dodatkowych, a także zarejestrować się na newsletter. Atrakcyjność bieżącej oferty prezentowanej w gazetce interaktywnej, obowiązującej do 8 lutego, mają podnieść raty 36x0%.
Saturn zrezygnował z wielkonakładowego druku i dystrybucji gazetek. Wydrukowana oferta jest dostępna tylko w marketach.
Kampania wykorzystuje spoty telewizyjne (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radiowe (PR3, PR4, ZET, RMF FM, Eska, Eska Rock), lokalny outdoor, internet (onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl, google.pl) oraz materiały informacyjne w punktach sprzedaży.
Kampania została opracowana przez polski oddział agencji Young&Rubicam. Media zostały zakupione przez dział planowania mediów Media Saturn Holding oraz dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Pa pa, papierze!” - Saturn promuje interaktywną gazetkę