Paralotna dla PTK Centertel
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą Wakacyjne Mocne Wejście.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Który podać?”.
Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów sieci. Z założenia ma trafić do jak najszerszego odbiorcy i zachęcić go do zakupu nowych aktywacji w Jednej Idei z rachunkiem i Jednej Idei Mix.
Layout jest utrzymany w letnim, wakacyjnym klimacie. Koncept oparty został na założeniu, iż odchodzimy od prostej komunikacji szczegółów oferty cenowej i wysokości rabatów na rzecz budzącej pozytywne, wakacyjne skojarzenia kampanii image’owej.
Cała akcja jest prowadzona wokół punktów sprzedaży Idea. Główne madia kampanii to reklamy w prasie codziennej, plakaty, ulotki, bannery, witryny salonów oraz POSy w salonach Idea. Dodatkowo planowane są eventy i działania promocyjne na ulicach miast.
Czas trwania kampanii: lipiec – sierpień 2005
Klient: PTK Centertel - Idea
Przedstawiciel klienta: Małgorzata Jancik, Piotr Kubiak
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. artystyczny: Rafał Małysa
Copywriter: Mariusz Bagan.
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla PTK Centertel