„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016
W I półroczu 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w I półroczu 2016 roku wyniosła 188 161 egz. W porównaniu do I półrocza 2015 roku była ona niższa o 19,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 21,75 proc. i średni wynik na poziomie 157 142 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 19,36 proc. do 97 170 egz.
Oczko niżej znalazła się „Gala” (Grupa Burda), która awansowała z miejsca piątego. Jej średni wynik jednak zmalał o 6,99 proc. do 85 054 egz.
Stawkę uzupełnia „Flesz” (Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 77 342 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 26,34 proc. Tytuł ten spadł z miejsca czwartego.
ZKDP |
I półrocze |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Party Życie Gwiazd |
279 503 |
188 228 |
188 161 |
341 306 |
233 158 |
233 091 |
-19,28% |
Show |
254 877 |
157 152 |
157 142 |
311 829 |
200 809 |
200 809 |
-21,75% |
Viva |
153 103 |
107 633 |
97 170 |
205 902 |
120 752 |
120 497 |
-19,36% |
Gala |
162 498 |
85 336 |
85 054 |
170 433 |
91 583 |
91 444 |
-6,99% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
123 473 |
92 186 |
77 342 |
173 617 |
105 478 |
104 994 |
-26,34% |
W czerwcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 176 464 egz., po spadku o 16,95 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (153 965 egz., w dół o 19,15 proc.), a podium uzupełnia „Gala” (142 306 egz., wzrost o 22,65 proc. - jedyny w zestawieniu), która awansowała z miejsca czwartego.
Największy spadek w tym ujęciu zanotowała „Viva!” - było to 26,68 proc. do 86 888 egz.
ZKDP |
czerwiec |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Party Życie Gwiazd |
246 251 |
176 531 |
176 464 |
333 137 |
212 546 |
212 479 |
-16,95% |
Show |
242 447 |
153 965 |
153 965 |
296 581 |
190 423 |
190 423 |
-19,15% |
Gala |
234 772 |
142 651 |
142 306 |
199 970 |
116 462 |
116 025 |
22,65% |
Viva |
135 058 |
97 173 |
86 888 |
198 048 |
118 510 |
118 510 |
-26,68% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
118 250 |
90 568 |
75 042 |
163 096 |
100 079 |
99 595 |
-24,65% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016