Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak ruszają z agencją eventową Mówiszmasz
Działalność rozpoczęła agencja Mówiszmasz specjalizująca się w marketingu eventowym. Jej założycielami i szefami są Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak.
Mówiszmasz zajmuje się doradztwem, wspieraniem i realizowaniem projektów eventowych. Specjalnością agencji jest organizacja wydarzeń dla marek dóbr luksusowych fashion & beauty.
- Naszą agencję wyróżnia m.in. uczciwe podejście do budżetowania. Zdecydowaliśmy się rozliczać z klientami na podstawie z góry ustalonego honorarium, a nie na podstawie wyliczonego procentu od budżetu - opisuje Paweł Grzymała. - Nie generujemy specjalnie kosztów by osiągnąć większy zysk, tylko poszukujemy najbardziej optymalnych rozwiązań, oszczędzając pieniądze klientów - przekonuje.
Agencja oferuje też wsparcie PR dla realizowanych projektów. - Dzięki temu skuteczniej docieramy z komunikatem do konsumentów - zapewnia Bartłomiej Ślązak. - Od lat współpracujemy z gwiazdami, mediami i dziennikarzami. Ponieważ ich znamy, wiemy jak się z nimi skutecznie komunikować - podkreśla.
Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak są związani z branżą eventową od ponad 5 lat. Grzymała przez wiele lat pracował w działach marketingu m.in. Canal+ Cyfrowego, L'Oreal Polska i ING Banku Śląskiego. Zajmował się zarówno organizowaniem wielu prestiżowych wydarzeń, jak i opracowywaniem strategii marketingowych. Natomiast Ślązak poprzednio przez ponad 5 lat w agencji Point of View Communications Consultancy, gdzie współtworzył i realizował strategię pozycjonowania marek, a także odpowiadał za organizację wydarzeń specjalnych dla takich klientów jak m.in. Oriflame, Levi’s, Com 4O, Provident, PKO BP i BZ WBK. Od kilku lat organizował też Charytatywny Bal Dziennikarzy
Dołącz do dyskusji: Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak ruszają z agencją eventową Mówiszmasz