SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pełny obraz rynku radiowego

Rośnie słuchalność Agory, coraz słabsza sytuacji sieci Ad.point

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie listopad-styczeń 2004 udział RMF wyniósł 22,7% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to spadek o 0,78%, spory wzrost słuchalności zanotowało Radio Zet z 19,91% do poziomu 20,8%. Jest do najlepszy wynik Zetki w historii.

Tymczasem rośnie słuchalność sieci radiowej Agory oraz radiowej "Jedynki" i "Dwójki". Coraz słabsze wyniki notuje "Trójka" i grupa Ad.point.

UDZIAŁ W RYNKU 15+
  X-XII 2003 XI 2003 -I 2004
Radio RMF FM 23,48% 22,74%
Radio ZET 19,91% 20,84%
PR Program 1 15,35% 15,76%
PR Program 3 5,56% 5,24%
ZPR   [25] 4,97% 4,99%
Agora [27] 4,61% 4,80%
Radio Maryja 2,67% 2,66%
Plus [21] 1,59% 1,71%
Ad point [9] 1,24% 1,18%
PR Program 2 0,62% 0,71%
Radio WAWA 0,77% 0,71%
RADIOSTACJA 0,68% 0,68%
Polskie Radio Bis 0,26% 0,21%

ZASIEG DZIENNY 15+
  X-XII 2003 XI 2003 - I 2004
Radio RMF FM 27,83% 27,58%
Radio ZET 24,95% 25,54%
PR Program 1 16,80% 16,62%
ZPR   [25] 6,81% 6,90%
PR Program 3 6,75% 6,47%
Agora [27] 6,38% 6,36%
Radio Maryja 4,59% 4,52%
Plus [21] 2,48% 2,41%
Ad point [9] 1,81% 1,84%
PR Program 2 1,29% 1,30%
Radio WAWA 1,28% 1,27%
RADIOSTACJA 1,02% 1,04%
Polskie Radio Bis 0,51% 0,51%

źródło: Time

Fale: 
    Listopad 2003 : Styczeń 2004 (wielkość: 23 221)
    Październik 2003 : Grudzień 2003 (wielkość: 23 117)
Grupy celowe: 
    Wszyscy respondenci:
        Wielkość (nie ważona): 30 017 672 
(304 537 przypadków, 100,0% całej próby)

Dołącz do dyskusji: Pełny obraz rynku radiowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl