SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Penelope Cruz w reklamach i na butelkach piwa Karmi (wideo)

Aktorka Penelope Cruz została twarzą reklamową piwa bezalkoholowego Karmi (produkowanego przez Carlsberg Polska). Jej wizerunek będzie wykorzystywany zarówno w jego reklamach (odpowiadają za nie firmy Red8 Advertising, Propeller Film, The Chimney Pot i PHD Media Direction), jak też na butelkach.

- Cieszymy się i jesteśmy dumni ze współpracy z Penelope Cruz, gwiazdy światowego kina, kobiety o niezwykłej klasie. Wpisuje się ona idealnie w świat Karmi - przekonuje Agnieszka Podgórska, brand manager marki Karmi. Czasu trwania umowy podpisanej z aktorką nie podano.

Wizerunek Penelope Cruz jest wykorzystywany w reklamach i na etykietach butelek Karmi, m.in. wprowadzonego właśnie do sprzedaży nowego wariantu smakowego granat-pomarańcza.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (główne kanały ogólnopolskie) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Kreacją reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, spot wyreżyserował Jaume de Laiguana, wyprodukowali Jarosław Boliński i Michał Wójcikowski, a postprodukcją zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a postprodukcją - studio The Chimney Pot. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction

Karmi to kolejna polska marka reklamowana przez zagraniczną gwiazdę. W ostatnich latach najczęściej angażował je do swoich kampanii Bank Zachodni WBK - byli to m.in. Kevin Spacey, Chuck Norris, Antonio Banderas i Danny DeVito. Twarzą napoju energetycznego Black od kilku lat jest natomiast były bokser Mike Tyson, a wódkę Sobieski parę lat temu reklamował Bruce Willis.

Dołącz do dyskusji: Penelope Cruz w reklamach i na butelkach piwa Karmi (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
Nigdy nie rozumiałam, dlaczego gwiazdy, które mają i tak więcej pieniędzy niż można wydać (z aktywną karierą, a więc cały czas zarabiają) decydują się na granie w reklamach. Spacey, Cruz... Czy jakaś mądra głowa mi to wyjaśni?
0 0
odpowiedź
User
pavv
Piwem można nazywać TYLKO napój alkoholowy powstały na bazie wody, słodów i chmielu w wyniku warzenia.
0 0
odpowiedź
User
Jan
Dzieki RTB w reklamie zostaną zrealizowane KPI. BYł brief jest i efekt ASAP. Target sprzedazowy idzie w gore. Z holistycznego punktu widzenia jest to relaunch marki. HOT REALAUNCH
0 0
odpowiedź