Peppermint dla Benzy-Nowej Skody Octavia
4 czerwca ruszyła w całej Polsce kampania Nowej Skody Octavia i stacji BP pod hasłem 'Więcej mocy, mniej spalania'.
Do wygrania jest Nowa Skoda Octavia z silnikiem benzynowym 2.0 FSI, kursy jazdy Szkoła Auto oraz bony na paliwo BP Ultimate. Za koncepcję kampanii, przygotowanie i realizację odpowiedzialna jest Agencja Peppermint.
Prowadzone przez Agencję Peppermint działania mają charakter edukacyjny. Zadaniem dla Agencji jest zakomunikowanie, że silniki benzynowe FSI, obecne w Nowej Skodzie Octavia to nowoczesne silniki gwarantujące wysoką moc i niskie spalanie benzyny. Głównym celem kampanii realizowanej przez Agencję Peppermint jest wzrost zainteresowania silnikami benzynowymi w Skodzie, a co za tym idzie - zwiększenie ilości jazd próbnych. Działania mają na celu również wzrost sprzedaży paliwa Ultimate na stacjach BP.
Akcja Nowej Skody Octavia skierowana jest głównie do mieszkających w miastach amatorów silników benzynowych, zainteresowanych technologią i wysoką jakością (silniki, paliwo). Działania prowadzone będą na poziomie mediów: w prasie, radiu, a także za pośrednictwem sms i infolinii oraz bezpośrednio w miejscach sprzedaży.
W ramach akcji uczestnicy mogą wziąć udział w konkursie: do wygrania jest Nowa Skoda Octavia z silnikiem benzynowym 2.0 FSI, kursy jazdy Szkoła Auto oraz bony na paliwo BP Ultimate. Warunkiem udziału w konkursie jest zatankowanie paliwa Ultimate lub odbycie jazdy próbnej Nową Skodą Octavia. Aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, jaką jest samochód – Nowa Octavia z silnikiem 2.0 FSI, trzeba zatankować Ultimate i przejechać się Nową Octavią.
Na potrzeby akcji Agencja Peppermint przygotowała dwustronicowe layouty prasowe, spoty radiowe w trzech wersjach oraz materiały POSM, które obecne będą na stacjach BP i w salonach Skoda (bannery, plakaty, nakładki na pomptopery, urny na kupony, kupony konkursowe). Akcja Nowej Skody Octavia z silnikami FSI potrwa do 10 lipca.
Dołącz do dyskusji: Peppermint dla Benzy-Nowej Skody Octavia