PEPPERMINT wspiera sprzedaż Digital Amica
Dodatkowy rok gwarancji na zakupiony sprzęt oraz zwrot rocznych kosztów energii otrzymają osoby, które wezmą udział w promocji sprzedaży pralek linii Digital Amica
Akcja odbywa się w ramach programu lojalnościowego "Program Klient" i jej pierwszy etap potrwa do końca marca. Zarówno akcję jak i program lojalnościowy dla firmy Amica S.A. realizuje agencja PEPPERMINT.
Celem akcji jest wsparcie sprzedaży pralek Digital. W czasie trwania promocji Klienci kupując pralkę Digital Amica otrzymają gwarancję na zakupiony model przedłużoną o kolejny rok oraz zwrot rocznych kosztów za energię wynikających z jego użytkowania. Z kolei dla Klientów, którzy wybrali pralkę Digital jako kolejny sprzęt marki Amica, oprócz wymienionych korzyści, przewidziano dodatkowy rok gwarancji gratis na wcześniej zakupiony sprzęt oraz dostęp do Ekspresowej Obsługi Serwisowej. Akcja rozpoczęła się 15 lutego i potrwa do 30 marca 2004. O jej szczegółach informują ulotki dołączane do produktów dostępne w punktach sprzedaży. Warunkiem skorzystania z promocji jest zgłoszenie się do Programu Klient, który działa już od 2002 roku, (od stycznia 2004 jego realizacją zajmuje się agencja PEPPERMINT). Produkty objęte programem to: kuchnie, lodówki i pralki marki Amica. Program potrwa do końca roku.
Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Agencji: Koralia Cyrulik
Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Klienta: Przemysław Grodzki, Agnieszka Repak.
Dołącz do dyskusji: PEPPERMINT wspiera sprzedaż Digital Amica