Peter Schmeichel ambasadorem Carlsberga na Euro 2012 (wideo)
Duński bramkarz Peter Schmeichel został globalnym ambasadorem piwa Carlsberg na czas Euro 2012. Będzie brał udział w eventach związanych z imprezą, a jego wizerunek zostanie wykorzystany m.in. na Facebooku.
Peter Schmeichel, były bramkarz reprezentacji Danii i Manchesteru United, został wybrany globalnym ambasadorem Carlsberga na czas kampanii związanej z Euro 2012 m.in. dlatego, że ma polskie korzenie. Wizerunek Schmeichela zostanie wykorzystany do zaangażowania użytkowników Facebookowego fanpage’a marki, na którym zorganizowana zostanie akcja The Fan Challenge. Będzie można w niej wygrać bilety na mecze Euro 2012 oraz możliwość wręczenia nagrody dla zdobywcy tytułu Man of the Match Carlsberga podczas finału turnieju.
Ponadto Schmeichel będzie brał udział w wydarzeniach medialnych towarzyszących Euro - zarówno przed jego startem, jak i czasie trwania. Natomiast nie wystąpi w ATL-owych reklamach Carlsberga.
Przypomnijmy, że Carlsberg jako oficjalny sponsor Euro 2012 już prawie od roku prowadzi działania marketingowe związane z tą imprezą (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Peter Schmeichel ambasadorem Carlsberga na Euro 2012 (wideo)