Pevonia Botanica stawia na PR
Czołowa amerykańska marka ekskluzywnych produktów pielęgnacyjnych SPA rozpoczyna w Polsce kampanię public relations.
Dystrybutor marki Pevonia Botanica nawiązał współpracę z zakresu public relations z agencją Rainer Communication. Agencja ma być odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji produktowej i korporacyjnej firmy. Jednym z podstawowych narzędzi będą relacje z mediami. Strategia zakłada również prowadzenie intensywnych działań komunikacyjnych skierowanych do celebrities oraz organizację ekskluzywnych wydarzeń specjalnych.
Marka Pevonia Botanica oferuje produkty do pielęgnacji całego
ciała, wyłącznie ze składników naturalnych, zarówno dla kobiet jak
i dla mężczyzn. Na świecie jest to czołowa marka profesjonalnych
produktów pielęgnacyjnych SPA.
W Stanach Zjednoczonych ma ona 60% rynku SPA, natomiast w Australii
aż 80%.
W Polsce produkty są już dostępne w hotelach na terenie całej
Polski, m.in. w Hotelu Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym, Hotelu
Rezydent w Sopocie oraz ekskluzywnych salonach SPA. Dystrybutor
marki - firma Supernova, liczy, że w najbliższym czasie kosmetyki
Pevonia Botanica będą obecne w większości luksusowych ośrodków SPA
w Polsce.
Po wejściu do Polski w 2005 roku, Pevonia Botanica prowadziła kampanię reklamową w pismach branżowych oraz niektórych magazynach dla kobiet. W ostatnich miesiącach dystrybutor zdecydował się na realizację kompleksowej strategii public relations.
Dołącz do dyskusji: Pevonia Botanica stawia na PR