Pierwsza internetowa kampania BenQ-Siemens
Trwa internetowa kampania promująca nowy model telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81.
Multimedialne formaty reklamowe oraz konkurs fotograficzny tworzą pierwszą internetową kampanię wprowadzającą markę BenQ-Siemens na polski rynek. Za całość kreacji odpowiedzialna jest agencja OS3 multimedia, która od kilku lat obsługuje markę Siemens w zakresie marketingu interaktywnego.
Dla internautów przygotowany został konkurs fotograficzny, którego efektem będzie, stworzony z najlepszych nadesłanych prac, plakat opublikowany w bezpłatnym warszawskim dzienniku Metro. „Tyle możliwości na tak małej powierzchni” – tak brzmi hasło, które uczestnicy akcji starają się przedstawić na zdjęciach przesyłanych do organizatora konkursu. Plakat utworzy 200 najlepszych zgłoszeń, których właściciele otrzymają nagrody – specjalne plecaki z serii Ronaldo. Autorzy 10 najlepszych prac zostaną dodatkowo nagrodzeni telefonami BenQ-Siemens EF81. Zgłoszenia można przesyłać do 23 lipca.
Przekaz internetowej kampanii BenQ-Siemens EF81 jest spójny z akcją promocyjną prowadzoną w telewizji, radiu, prasie i w taksówkach. Wybrane reklamy internetowe wykorzystują przekaz wideo prezentowany także w spotach telewizyjnych. Łącznie kampania w sieci liczy kilkanaście graficznych i tekstowych formatów oraz specjalnie na jej potrzeby stworzony minisite dostępny pod adresem www.benq-siemens.pl/ef81. To pierwsza tak szeroko zakrojona internetowa akcja promocyjna prowadzona przez BenQ Poland i agencję OS3 multimedia. Media zaplanowała firma OMD Media Direction.
OS3 multimedia od ponad 2 lat odpowiedzialna jest za całość działań związanych z komunikacją marketingową marki Siemens, teraz BenQ Siemens w Internecie. Agencja opiekuje się produktową stroną internetową www.benq-siemens.pl, projektuje kreacje kampanii internetowych, organizuje konkursy on-line i tworzy prezentacje multimedialne, zarówno korporacyjne, jak i produktowe.
Dołącz do dyskusji: Pierwsza internetowa kampania BenQ-Siemens