SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwsza kampania sieci City Young

W marcu startuje pierwsza, miesięczna kampania outdoorowa, która w całości przeprowadzona zostanie z wykorzystaniem sieci City Young

Najnowszy produkt outdoorowy firmy Clear Channel Poland - sieć dedykowana młodzieży City Young - został zakupiony przez firmę Troll Market, należącą do grupy Redan SA.

W kampanii prezentowany będzie wizerunek marki TROLL zgodny z nową strategią marketingową i promocją hasła "be oneself". Grupę docelową TROLLa stanowią
dziewczyny i młode kobiety (15 - 22 lata), uczennice, studentki, osoby towarzyskie, otwarte na świat, ceniące indywidualny styl i modny wygląd.

 "Szukaliśmy alternatywnych kanałów dotarcia z przekazem reklamowym do ściśle określonej grupy celowej. Sieć City Young firmy Clear Channel Poland pozwoliła nam na zaplanowanie kampanii skierowanej do młodzieży. Uważam, że jest to bardzo ciekawa oferta dla firm szukających skutecznych metod komunikacji reklamowej z młodymi ludźmi" - wyjaśnia Małgorzata Winiarczyk, Dyrektor Marketingu firmy TROLL.

Nowy produkt outdoorowy firmy Clear Channel Poland przyjął się bardzo dobrze. Świadczą o tym chociażby rezerwacje sieci City Young dokonane przez trzech kolejnych klientów.

- "Bardzo nas cieszy, że reklamodawcy na bieżąco reagują na nowości rynkowe oraz, że dostrzegli zalety naszego nowego produktu. Czerpiąc wzorce z zagranicznych oddziałów zdecydowaliśmy się wprowadzić pierwszą w Polsce sieć zasięgową skierowaną do zdefiniowanego odbiorcy. Sieci, jako gotowe produkty outdoorowe są standardem na wielu dojrzałych rynkach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Holandii, Francji czy Australii, gdzie zaczęły powstawać już w latach 70-tych. - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Dołącz do dyskusji: Pierwsza kampania sieci City Young

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl