1,16 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat liderem rynku
Jesienne odcinki serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 1,16 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż na początku poprzedniego sezonu. Obyczajowa produkcja Polsatu jest liderem rynku telewizyjnego zarówno w 4+, jak i w 16-49.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że od 2 września do 3 października 2019 roku średnia widownia serialu „Pierwsza miłość” wyniosła 1,16 mln osób, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 11,43 proc. wśród wszystkich widzów, 15,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,70 proc. w grupie 16-59. Produkcję na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 18.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 3 października br. Oglądało go 1,50 mln widzów.
Dla porównania, na początku sezonu 2018/2019 „Pierwszą miłość” oglądało o 60 tys. osób więcej. W okresie od 3 do 25 września 2018 roku produkcja miała 1,22 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,18 proc. w 4+, 19,06 proc. w 16-49 oraz 16,11 proc. w 16-59.
Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest stacja TVN, nadająca wówczas „Ukrytą prawdę”, co przekłada się na 11,02 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i „Korona królów”; 10,93 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Pogoda” i „Gotowi do gotowania. Start!”; 8,46 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,16 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat liderem rynku