Pierwszy internetowy katalog Sieci detaliczne w Polsce
W lipcu wydawnictwo Trade Press Sp. z o.o. wprowadziło na rynek nowy katalog - Sieci detaliczne w Polsce
W lipcu wydawnictwo Trade Press Sp. z o.o. wprowadziło na rynek nowy katalog - Sieci detaliczne w Polsce. Jest to jedyne tego rodzaju na polskim rynku zintegrowane źródło wiedzy o handlu detalicznym w naszym kraju.
Katalog zawiera aktualne informacje o 200 największych sieciach handlu detalicznego w Polsce, ich zarządach oraz szczegółowe listy sklepów tworzących każdą sieć z adresami i telefonami (ponad 17 000 placówek). Dane można dowolnie przeglądać według branż, regionów czy też alfabetycznie.
Katalog internetowy - "Sieci detaliczne w Polsce" - spełnia zadanie kompendium wiedzy na temat nowoczesnych kanałów handlu w Polsce. Zawiera on dane niezbędne do kontaktów z sieciami i negocjacji z nimi. Idea, jaka towarzyszyła jego powstawaniu to: "Warto być znanym i warto znać innych …".
Katalog został opracowany we współpracy z sieciami handlowymi i organizacjami je zrzeszającymi (POHiD), dzięki czemu zachowana została rzetelność danych. Oprócz danych teleadresowych katalog zawiera szczegółowy opis każdej sieci. W zakresie rynkowych katalog powstał we współpracy z czołowymi firmami badawczymi jak: ACNielsen, SMG/KRC, Synovate (MEMRB), GfK Polonia, TNS OBOP czy INCOMA.
Dodatkowo w skład tej platformy internetowej wchodzi ranking 30 największych sieci w Polsce i na świecie, mapy hipermarketów i marketów budowlanych w Polsce oraz mapa sieci w całej Europie. Wartościowym dodatkiem są także ekskluzywne wywiady z decydentami z największych sieci handlowych obecnych obecnych Polsce oraz analizy na temat handlu detalicznego artykułów z segmentu FMCG w skali europejskiej i globalnej.
Katalog jest dostępny pod adresem internetowym: http://sd.tradepress.com.pl/
Dołącz do dyskusji: Pierwszy internetowy katalog Sieci detaliczne w Polsce