SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pij mleko! Będziesz wielki"

Shrek nowym bohaterem kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki"

Agencja Communication Unlimited, która od dwóch lat odpowiedzialna jest za kreację i realizację kampanii społecznej "Pij mleko! Będziesz wielki", pozyskała dla niej nowego bohatera - Shreka.

Ogólnopolska kampania "Pij mleko! Będziesz wielki", będąca jednym z elementów programu "Marketing dla Przyszłości", stworzonego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce prowadzona jest od stycznia 2003 roku.

"Pij mleko, będziesz wielki!" - w sposób bezprecedensowy wspierana przez media, nieodpłatnie udostępniające czas i powierzchnię reklamową - ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom, jak ważne dla zdrowia jest picie mleka. Do picia mleka zachęcali już: Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. Równie bezinteresowne zaangażowanie innych znakomitości polskiej sceny artystycznej  - Marka Kościkiewicza (muzyka), Andrzeja Świetlika, Paweła Edelmana i Grzegorza Kuczeriszka (operatorzy) - oznacza, że nad kampanią pracowali społecznie najlepsi z najlepszych. Duże podziękowania należą się również Uniwersal Pictures Poland bez pomocy, którego realizacja kampanii ze Shrekiem byłaby niezwykle trudna.

"Współpraca z naszym nowym bohaterem kampanii Shrekiem to przede wszystkim doskonała zabawa." - komentuje Paweł Kowalewski, Prezes Communication Unlimited. "Jestem przekonany, że dzieci zachęcane przez Shreka do picia mleka, z uśmiechem na twarzy będą je piły." - dodaje Paweł Kowalewski

Od stycznia 2005 roku ruszy kampania zimowa ze Shrekiem w roli głównej.

Dołącz do dyskusji: "Pij mleko, będziesz wielki!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl