Piłkarski PR w Brazylii
Stowarzyszenie Footballu Brazylisjkiego, w którego skład wchodzi dwadzieścia najlepszych klubów piłkarskich tego kraju, zatrudniło Agencję AllComm Partners do koordynowania działań PR
Kontrakt jest rezultatem wielomiesięcznych negocjacji, które rozpoczęto podczas organizowanego, w zeszłym roku, przez AllComm seminarium sportowego. Reprezentantem agencji będzie Mario Henrique Viana.
AllComm zorganizuje przede wszystkim szkolenia dla członków Stowarzyszenia z zakresu kontaktów z mediami. Zajmie się także obsługą strony internetowej, poświęconej działalności SFB.
- Do tej pory wysiłki w zakresie media relations były skupione na działy sportowe. Przekonaliśmy ich, że warto skupić się na działach poświęconych biznesowi. Obecnie pracujemy nad zwiększeniem informacji w dziale business daily w Gazeta Mercanti, a nie jak dotąd w części poświęconej informacjom sportowym w O Lance - powiedział Viana.
Dołącz do dyskusji: Piłkarski PR w Brazylii