SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piłkarski PR w Brazylii

Stowarzyszenie Footballu Brazylisjkiego, w którego skład wchodzi dwadzieścia najlepszych klubów piłkarskich tego kraju, zatrudniło Agencję AllComm Partners do koordynowania działań PR

Kontrakt jest rezultatem wielomiesięcznych negocjacji, które rozpoczęto podczas organizowanego, w zeszłym roku, przez AllComm seminarium sportowego. Reprezentantem agencji będzie Mario Henrique Viana.

AllComm zorganizuje przede wszystkim szkolenia dla członków Stowarzyszenia z zakresu kontaktów z mediami. Zajmie się także obsługą strony internetowej, poświęconej działalności SFB.

- Do tej pory wysiłki w zakresie media relations były skupione na działy sportowe. Przekonaliśmy ich, że warto skupić się na działach poświęconych biznesowi. Obecnie pracujemy nad zwiększeniem informacji w dziale business daily w Gazeta Mercanti, a nie jak dotąd w części poświęconej informacjom sportowym w O Lance - powiedział Viana.

Dołącz do dyskusji: Piłkarski PR w Brazylii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl