Piwo Lech „pozytywnie wpłynie” w nowej kampanii (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Pozytywnie wpłynie”. Przygotowały i realizują ją firmy marketingowe GPD Agency, Dynamo Film, Delapost, Juice i Zenith.
Spot z kampanii pokazuje grupę przyjaciół podróżujących po świecie. W różnych sytuacjach pomocna okazuje się marka Lech: żeby odnaleźć się w mieście, odwdzięczyć za pomoc oraz świętować w gronie znajomych. Podsumowuje to hasło „Lech pozytywnie wpłynie”.
To kontynuacja komunikacji marketingowej piwa Lech prowadzonej od kilku lat. Spoty z lat 2014-2016 pokazywały podróże Leszka Chmielewskiego po różnych częściach świata. Reklama z 2017 roku obrazowała hasło: „Dobrze mieć w sobie coś z Leszka”, a ta z ub.r. - „Ten moment z Leszkiem”.
Działania reklamowe piwa Lech obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją nowej kampanii zajęła się GPD Agency. Spot nakręcił Maciek Sobieraj, wyreżyserował Piotr Matejkowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, postprodukcją - Delapost, a udźwiękowieniem - Juice. Jako tło muzyczne wykorzystano piosenkę „My Number” zespołu Foals.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Piwo Lech „pozytywnie wpłynie” w nowej kampanii (wideo)
pod każdą reklamą piwa to samo