PKO BP promuje pakiety dla firm
PKO BP prowadzi internetowo-prasową kampanię promocyjną swojejoferty dla firm. Akcja obejmuje layouty reklamowe, partnerowaniedodatkom finansowym do gazet i sponsorowanie dostępu do archiwuminternetowego.
Kampania prowadzona w prasie i internecie promuje cztery pakietybiznesowe PKO BP dla małych i średnich przedsiębiorstw. Celem akcjijest zwiększenie sprzedaży tych ofert i umocnienie pozycji banku wtym segmencie.
Kampania oprócz layoutów reklamowych w prasie (Gazeta Wyborcza,Rzeczpospolita, Dziennik, Super Express Gazeta Prawna, PulsBiznesu, Polska The Times, Przekrój, Wprost, Newsweek) i internecie(onet.pl, interia.pl, wp.pl, gazeta.pl, rp.pl, gazetaprawna.pl orazw sieci reklamowe IDMnet i BIZONmedia) obejmuje partnerowaniedodatkom finansowym ("Pakiety Biznesowe dla MSP" w "PulsieBiznesu", "Finansowanie MSP" w "Gazecie Prawnej" i "Dzienniku")oraz sponsorowanie (każdemu zainteresowanemu przez 5 dni) dostępudo internetowego archiwum "Gazety Prawnej". Ponadto akcja jestprowadzona w oddziałach PKO BP w formie plakatów i ulotek.
Kreację kampanii - zaplanowanej w prasie do 19 kwietnia, a winternecie do 30 kwietnia - przygotowały agencje A linea iHypermedia, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimediaGroup.
Dołącz do dyskusji: PKO BP promuje pakiety dla firm