Planete stawia na kampanie internetowe
Kanał dokumentalny Planete zamierza w 2009 roku przeprowadzić trzy kampanie internetowe, a także specjalną akcję promocyjną ze stacją radiową Chilli Zet.
Kampanie realizowane będą na największych portalach m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, oraz na wybranych stronach tematycznych, nawiązujących do treści promowanego aktualnie filmu dokumentalnego. Pierwsza kampania odbędzie się na przełomie marca i kwietnia, a kolejne latem oraz jesienią. Kreacja obejmie nie tylko banery i megabanery, a także pliki wideo z zapowiedziami filmów.
- Celem akcji reklamowych Planete jest wzrost oglądalności kanału poprzez promowanie poszczególnych pasm programowych i wybranych filmów dokumentalnych, oraz zdobycie nowych telewidzów - mówi Joanna Pogorzelska, dyrektor stacji.
W marcu i kwietniu Planete planuje także specjalną akcję promocyjną na antenie oraz na stronie internetowej Chilli Zet.. Oprócz kampanii reklamowej w jej ramach zostaną przeprowadzone konkursy dla słuchaczy, w których nagrodami będą książki oraz płyty CD i DVD. Akcja będzie promować serie filmów muzycznych oraz przyrodniczych.
Kreację kampanii kanału Planete przygotowuje agencja Mamastudio, za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Planete stawia na kampanie internetowe