Plany TP SA
TP SA wprowadza nową ofertę dla telefonii stacjonarnej i promocję neostrady
Telekomunikacja Polska SA (TP SA) wprowadza od 1 czerwca nowy plan taryfowy z pakietem darmowych minut, a także promocję neostrady, zapowiedział we wtorek dyrektor dywizji usług dla domu w TP SA Leszek Paczyński.
„Z planu tp tanie wieczory i weekendy korzysta 1,25 mln klientów i stanowi to około 13-14% bazy naszych wszystkich klientów. Szacujemy, że około 350 tys. klientów miesięcznie przechodzi z planu standardowego” – powiedział Paczyński podczas konferencji prasowej.
TP SA szacuje, że w ciągu kilkunastu miesięcy z nowego planu „tp 60 minut za darmo”, który docelowo ma stanowić podstawową ofertę TP SA, będzie korzystać około 40% wszystkich abonentów operatora.
Według przedstawicieli spółki, pakiet bezpłatnych minut użytkownik może wykorzystać na połączenia lokalne, międzymiastowe lub na dostęp do internetu. Wysokość miesięcznego abonament ustalono na 50 zł.
Od 1 czerwca klienci TP SA mogą skorzystać również z nowej promocji neostrady tp 512. Każdy nowy klient przez pierwsze 60 dni korzystania z neostrady zapłaci 24,50 zł (29,89 zł z VAT) abonamentu miesięcznie. Promocja ta ma trwać do końca sierpnia.
Przed końcem okresu promocyjnego klient będzie mógł zdecydować czy pozostać przy opcji tp 512 w cenie od 70 zł (96,38 z VAT) miesięcznie, czy wybrać inną opcję lub zrezygnować z usługi.
Spółka szacuje, że na koniec pierwszego kwartału 793 tys. klientów korzystało z neostrady (około 70% korzysta głownie z niższej opcji za 71,98 zł z VAT).
„W pierwszym kwartale 81% klientów w całej Polsce pod względem technicznym znajdowało się w obrębie neostrady i stale ten procent rośnie” – powiedział Paczyński.
Grupa TP SA miała 490 mln zł zysku netto w pierwszym kwartale 2005 roku wobec 609 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody grupy wyniosły 4.441 mln zł wobec 4.588 mln zł rok.
Dołącz do dyskusji: Plany TP SA