Podlaskie: liderem RMF FM, bardzo mocne Radio Maryja
Przedstawiamy TOP15 Radio Track MillwardBrown SMG/KRC najpopularniejszych stacji radiowych w województwie podlaskim w okresie kwiecień-czerwiec 2011.
Liderem słuchalności w województwie podlaskim było w badanym okresie RMF FM (spadek z 29,8 proc. do 24,9 proc. udziału w rynku). Na kolejnych miejscach podium znalazły się Radio ZET (w dół z 20,6 proc. do 20 proc. udziału w rynku) oraz Trójka (w górę z 8,3 proc. do 9,7 proc. udziału w rynku).
W II kwartale 2011 r. rekordowy wzrost zanotowało Radio Maryja (z 2,2 proc. do 7,8 proc. udziału).
województwo podalskie | kwiecień: czerwiec 2010 | styczeń: marzec 2011 | luty: kwiecień 2011 | marzec: maj 2011 | kwiecień: czerwiec 2011 |
Radio RMF FM | 29,8% | 27,6% | 24,3% | 24,0% | 24,9% |
Radio ZET | 20,6% | 20,6% | 20,7% | 21,2% | 20,0% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 8,3% | 8,0% | 9,7% | 10,6% | 9,7% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 10,3% | 8,5% | 8,8% | 7,7% | 8,5% |
Radio Maryja | 2,2% | 2,5% | 5,8% | 7,9% | 7,8% |
Polskie Radio Białystok | 8,9% | 7,9% | 6,1% | 5,3% | 6,6% |
Radio 5 Suwałki | 6,4% | 3,8% | 3,8% | 3,6% | 4,5% |
Radio RMF MAXXX (Podlasie) | 0,5% | 2,8% | 3,4% | 3,9% | 3,6% |
Radio ESKA (Białystok) | 2,7% | 3,3% | 3,4% | 2,5% | 2,6% |
Radio Eska Rock | 1,8% | 1,4% | 1,4% | 2,5% | 2,5% |
Radio Jard (Białystok) | 1,3% | 2,4% | 1,7% | 1,8% | 1,8% |
Radio Złote Przeboje 101 FM (Białystok) | 0,7% | 1,7% | 1,5% | 1,1% | 1,5% |
Radio ESKA (Łomża) | 1,2% | 3,5% | 3,3% | 1,9% | 1,5% |
Radio i (Białystok) | 1,0% | 0,5% | 0,8% | 0,9% | 0,8% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,4% | 0,3% | 0,5% | 0,5% | 0,7% |
Dołącz do dyskusji: Podlaskie: liderem RMF FM, bardzo mocne Radio Maryja
Secundo - Wirtualne chca byc opiniotworcze dla srodowiska, ktore swoj rozum ma, zatem headline - "liderem RMF FM, bardzo mocne Radio Maryja" jest o tyle niedoskonaly, ze a) wszyscy widza ze RMF jest liderem, tyle ze traci blisko 20% swojego udzialu YoY, o czym headline nie mowi, b) 7,8% Radia Maryja nie oznacza ze jest bardzo mocne wobec konkurencji, mimo ze dynamika jest imponujaca, c) lada dzien pojawia sie wyniki lipca, wiec publikowanie o tej porze czerwca jest co nieco spoznione, d) ergo - headline nie oddaje najciekawszych zjawisk, ale raczej jest propagandowym/intrygujacym komentarzem charakteryzujacym serwisy plotkarskie, a nie rzetelnym dziennikarstwem branzowym, co Wirtualnym nie przystoi, chyba ze przyjeli strategie serwisow plotkarskich - powiedzcie nam o tym;
Tertio - mlodziezy siegajaca do tego zrodla - drazcie szczegoly a nie kupujcie tytuly, o dojrzalszych jestem spokojny.