„Pokusa dla Twoich zmysłów” w kampanii Midnight Pearl Oriflame (wideo)
W telewizji i prasie rusza kampania reklamowa Midnight Pearl – nowej wody perfumowanej Oriflame. Akcję pod hasłem „Pokusa dla Twoich zmysłów” przygotowały firmy Folke Film, Epoka i Media Group.
Startująca właśnie kampania reklamowa wody perfumowanej Midnight Pearl opiera się na wizerunku fotomodelki Natalii Vodianovej. Akcja pod hasłem „Pokusa dla Twoich zmysłów” ma zwiększyć sprzedaż tego produktu, wprowadzanego właśnie na polski rynek przez Oriflame.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (Polsat, TVN i kanały tematyczne skierowane do kobiet) oraz prasie („Party”, „Show”, „Twój Styl”, „Elle”, „Glamour”, „Viva!”, „Pani”, „InStyle”, „Avanti”, „Joy”, „Świat Kobiety” i „Claudia”).
Kreację kampanii przygotowały firmy Folke Film ze Szwecji (telewizja) i Epoka z Krakowa (prasa), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group.
Dołącz do dyskusji: „Pokusa dla Twoich zmysłów” w kampanii Midnight Pearl Oriflame (wideo)