SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pół miliona widzów ogląda Katarzynę Dowbor w ogrodzie

Ogrodniczy magazyn TVP 2 “Ogrodowa Dowborowa, czyli 4 pory roku w domu i ogrodzie” śledzi 510 tys. widzów. W czasie emisji programu stacja przegrywa z TVP 1 i Polsatem, ale wygrywa z TVN.

Magazyn pokazywany jest w soboty ok. 8.10. Dotychczas Dwójka nadała pięć odcinków, które dały jej 11,61 proc. udziału w grupie 4+ i 10,59 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie emisji TVP 2 miała więcej widzów, bo śledziło ją 650 tys. osób. Udział w 4+ był zatem wyższy i wynosił 14,19 proc., niższy był natomiast udział w 16-49 - plasował się na poziomie 8,57 proc.

W czasie emisji “Ogrodowej Dowborowej” Dwójka zajmuje trzecie miejsce w rynku. Liderem jest TVP 1 z udziałem 17,53 proc., emitująca “Wiadomości” oraz “Kawę czy herbatę?”, wiceliderem jest Polsat (12,64 proc., Formuła 1, seriale animowane). Gorzej od TVP 2 wypada telewizja TVN (6,48 proc.; głównie “Cofnij zegar”).

Z danych wynika, że magazyn oglądają najchętniej kobiety, dzieci, dwudziestolatkowie i osoby po 40. roku życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

W programie “Ogrodowa Dowborowa” Katarzyna Dowbor radzi widzom jak aranżować i dbać o rośliny w ogrodach i domach przez cały rok. Magazyn łączy lekko formułę z fachowymi poradami.


Widownia “Ogrodowej Dowborowej” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
19-03-2011 604 916 13,71% 11,32%
26-03-2011 627 132 12,14% 10,60%
02-04-2011 492 583 12,38% 12,94%
09-04-2011 330 550 7,43% 6,01%
16-04-2011 490 983 12,51% 13,36%
Średnia 509 252 11,61% 10,59%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja Wszyscy 4+
AMR SHR %
TVP 1 769 164 17,53%
Polsat 554 574 12,64%
Ogrodowa... 509 252 11,61%
TVN 284 253 6,48%


Profil widowni programu

Profil TVP2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,98% 71
Kobiety 66,02% 127
Wiek  4-9 8,45% 142
 10-15 2,62% 39
16 - 19 0,46% 8
20 - 24 0,63% 8
25 - 29 9,00% 101
30 - 34 4,80% 58
35 - 39 6,61% 90
40 - 44 6,68% 104
45 - 49 6,04% 88
50 - 54 14,14% 176
55 - 59 8,34% 108
60+ 32,24% 160
Wlk. miasta Wieś 41,75% 107
< 50 tys. 17,04% 71
50-100 tys. 12,43% 145
100-200 tys. 9,18% 114
> 200 tys. 19,60% 97
Zawód Top management 8,33% 96
Pracownicy średniego szczebla 12,17% 81
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,57% 108
Emeryci 38,33% 149
Inni 19,60% 64
Wykształcenie Podstawowe 51,25% 114
Średnie 28,47% 96
Wyższe 9,21% 73
Inne 11,07% 87

Dołącz do dyskusji: Pół miliona widzów ogląda Katarzynę Dowbor w ogrodzie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zxc
No i TVP znow skopiowalo wspanialy program z TVP z udzialem Maji... wstyd
0 0
odpowiedź
User
Olek
TVP od TVP :D chyba chciałeś napisać TVP od TVN :D
0 0
odpowiedź
User
alek
co do kopiowania - to raczej nieudolnie - ani to ładnie zrobiony ani merytoryczny program a jako pierwszy na rynku tą tematyką zajmuje się Rok w ogordzie w TVP 1- już chyba od 20 lat, a wiec jesli ktoż coś od kogos kopiował to raczej od Roku w ogrodzie
0 0
odpowiedź