'Polacy kochają reklamy'
7 500 Reklamożerców miało w tym roku swoją ucztę.
Kolejny weekend w Multikinach, w kolejnych po Warszawie, Krakowie, Zabrzu i Bydgoszczy - 4 miastach Polski upłynął pod znakiem Nocy Reklamożerców – imprezy organizowanej po raz 13 w Polsce, a 3 raz wspólnie przez :SAR - Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Multikino.
W piątek w Gdańsku i Poznaniu - 2 200, oraz w sobotę w Szczecinie i Elblągu - 700 Reklamożerców - oglądało spektakl przygotowany przez Jean Marie Boursicot’a - 6 godzinny pokaz filmów reklamowych z całego świata, w formie autorskiej mieszanki ze zbiorów, prowadzonej od 25 lat, prywatnej kolekcji reklam. Pokazy mają swój podobny, w 47 krajach, styl i przebieg. To oglądanie i zabawa, a wszystko przy akompaniamencie specjalnie na tę okazję przygotowanych gwizdków.
W Polsce Noc Reklamożerców to również zabawa. W Poznaniu imprezę prowadził - Maciek Dąbrowski z MTV, a w pozostałych miastach DJ-ci z lokalnych rozgłośni radiowych. Tak jak i w poprzedni weekend, czekały na widzów niespodzianki: konkursy, gadżety, muzyka i wystawy, zorganizowane dzięki Sponsorom, jakimi są w tym roku: Lech- sponsor główny, oraz Twix, Orange i Zefa Image oraz R-town. Patronami medialnymi wydarzenia są TVN, TVN24, MTV, Radiostacja, Gazeta Wyborcza, Metro, Aktivist, Exklusiv, Dlaczego, Gazeta Studencka, Film, Onet.pl i Korba.pl, ITI Film Studio i Brief.
W sumie, w tym roku Noc Reklamożerców obejrzało 7 500 fanów reklamy:
Warszawa – 2500, Kraków – 1900, Zabrze – 900, Bydgoszcz – 600, Gdańsk – 800, Poznań – 1400, Szczecin – 500, Elbląg – 200.
Dołącz do dyskusji: 'Polacy kochają reklamy'