SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Policja spotem z rosyjską ruletką promuje trzeźwość wśród młodych kierowców (wideo)

„Mój wybór… życie” - pod tym hasłem policja prowadzi kampanię przeciwko prowadzeniu samochodów przez młode osoby pod wpływem alkoholu. Jej częścią jest spot pokazujący grę kierowców w rosyjską ruletkę.

W spocie grupa podchmielonych nastolatków wsiada do samochodu, aby wyruszyć nim w drogę. Jeden z pijanych bohaterów zasiada za kierownicą, ale zamiast uruchomić silnik wyciąga rewolwer. Rozpoczyna się makabryczna zabawa w rosyjską ruletkę, w której każdy z młodych ludzi kolejno przykłada do głowy lufę i pociąga za spust, aż następuje strzał.

Spot jest częścią kampanii „Mój wybór… życie” prowadzonej przez Komendę Wojewódzką Policji w Olsztynie. Chodzi w niej o uświadomienie młodym kierowcom ryzyka związanego z prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu, a także konsekwencji przyzwolenia ze strony pasażerów na jazdę z pijanym kierowcą.

- Decyzja o przejechaniu nawet kilkuset metrów z pijanym kierowcą jest jak gra w rosyjską ruletkę. I kierowca i jego pasażerowie nie wiedzą jaki będzie finał. Kto wygra, a kto przegra w tej grze, w którą nie warto nawet raz próbować zagrać - podkreśla w komunikacie wydanym przez policję Michał Bartoszewicz, reżyser spotu. - W życiu nie próbujemy kusić losu, dlaczego tak łatwo przychodzi nam czasem zignorować  fundamentalną zasadę „jeżdżę - nie piję”? - pyta.

Poza spotem kampania obejmuje także breloczki w formie nieśmiertelnika z hasłem akcji, które mają otrzymywać młodzi kierowcy kupujący swój pierwszy samochód. Klip jest emitowany w internecie, m.in. na YouTubie.

Kampania została przygotowana przez agencję Auris Media Group.

Dołącz do dyskusji: Policja spotem z rosyjską ruletką promuje trzeźwość wśród młodych kierowców (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xcb
super. tylko napizgani jezdza glownie starsi kierowcy ktorzy mysla ze z racji wieku moga wiecej. statystyki pokazuja ze srednia wieku to 40 lat.
0 0
odpowiedź
User
olo
spot bez sensu, pisalem juz wczesniej o tym,
przekaz sprzeczny z dedykacja, scenarzysta
i rezyserm do wyrzucenia, auris to malo,
oculus trzeba miec
0 0
odpowiedź
User
olo
mowiac otwarcie ten spot zacheca
do picia i zabawy po pijaku, tak
0 0
odpowiedź