SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polki w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polskawspółpracuje z Wydawnictwem Prasowym Edipresse Polska SA. Strony WP wzbogacił właśnie wiodący serwis internetowy dla kobiet i o kobietach - Polki.pl

Wiodący serwis internetowy dla kobiet i o kobietach - www.polki.pl - można od października znaleźć na stronach Wirtualnej Polski (www.wp.pl). Umowa pomiędzy WP.pl, portalu o ponad 4-milionowym zasięgu, z Edipresse Polska S.A. - wydawcą znanych magazynów dla kobiet: "Viva", "Przyjaciółka", "Pani", "Uroda", "Mamo To Ja" i popularnego magazynu o zdrowiu "Vita" - gwarantuje użytkownikom portalu dostęp do serwisu z adresów: www.polki.wp.pl oraz www.kobieta.wp.pl

Serwis składa się z 12 działów i 32 kategorii tematycznych. Poza obszerną bazą ilustrowanych artykułów użytkowniczki mają do dyspozycji wiele interaktywnych aplikacji, mogą wziąć udział w sondach tematycznych, sprawdzić swój horoskop i biorytm, podyskutować na forum… Od pierwszego dnia października na stronach serwisu pojawiła się powieść, na której fabułę wpływać będą same internautki. Portal WP.pl i Edipresse Polska S.A. realizować też będą w ramach współpracy czaty internetowe z zapraszanymi, przez obu kontrahentów, gośćmi oraz czaty eksperckie o charakterze poradnikowym.

"Naszym wspólnym zamierzeniem jest stworzenie największego i najpopularniejszego serwisu kobiecego w polskim Internecie - mówi Kinga Ciukta, koordynator projektu z ramienia Wirtualnej Polski - Docelowo będzie on wykorzystywał zasoby redakcyjne Edipresse i dotychczasowe zasoby "kobiece" WP, w tym Sekrety Kobiet."

"Zmiany zachodzące w serwisie, po udostępnieniu go na stronach WP, maja charakter ewolucyjny i opierają się na naszych dotychczasowych doświadczeniach oraz analizach dokonanych przez obie strony umowy - mówi Ewa Borkowska, Redaktor Naczelna Polki.pl - Serwis uruchomiono w unowocześnionej grafice. Uporządkowano strukturę jego stron i uproszczono nawigację. Dzięki tym zabiegom oraz planowanym, dostosowanym do potrzeb i opinii użytkowniczek, udogodnieniom, serwis stanie się bardziej czytelny i, mamy nadzieję, będzie najczęściej odwiedzanym przez kobiety miejscem w rodzimej Sieci.". - podkreśla.

Podobnie jak w przypadku innych sojuszy medialnych Wirtualnej Polski, także to porozumienie otwiera przed kontrahentami pole do szeroko zakrojonej współpracy marketingowej względem produktu Polki.pl oraz innych projektów Edipresse i WP. Strony podejmują kooperację w zakresie sprzedaży produktów internetowych, z płatnością sms-ową, w tym powierzchni reklamowej. Sprzedaż usług reklamowych oparto o często stosowany na świecie model "revenue sharing" - program gwarantujący partnerom podział zysków z reklamy wedle ustalonych umownie kryteriów.

Dołącz do dyskusji: Polki w Wirtualnej Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl