Polscy mężczyźni częściej niż kobiety rano na Facebooku
Ok. 60 proc. polskich mężczyzn częściej niż kobiety korzysta z Facebooka w godzinach porannych - wynika z badania IRCenter. W weekendy więcej użytkowników rano wybiera natomiast Instagram.
Jak pokazują badania IRCenter poniedziałek, wtorek i środa są dniami, w ciągu których Polacy najczęściej publikują wpisy odnoszące się do przeżywanego poranka. W tych dniach rośnie rola serwisów Facebook i Twitter. Podczas weekendu o porannych przeżyciach informuje się głównie za pośrednictwem serwisu Instagram. Kobiety i mężczyźni podobnie korzystają z Twittera o porannej porze.
Badania wskazują też, że 49 proc. kobiet umieszcza rano posty na Twitterze. Robi to też 51proc. mężczyzn.
Badanie IRCenter przeprowadzono dla Starbucks w oparciu o analizę dyskusji w mediach społecznościowych w okresie październik 2014 - styczeń 2015. Uwzględnione zostały tylko wpisy z hashtagami, które bezpośrednio odnoszą się do poranka, opublikowane przez internautów w godz. 6 a 11.
Dołącz do dyskusji: Polscy mężczyźni częściej niż kobiety rano na Facebooku