SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 2 mln widzów ogląda show Szymona Majewskiego

Jedenasta edycja “Szymon Majewski Show” po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,33 mln widzów, czyli ok. 20 tys. więcej niż rok temu, a udział show w rynku jest bardzo zbliżony. W czasie emisji programu TVN przegrywa obecnie tylko z TVP 1.

Show Majewskiego daje TVN-owi 18,47 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,52 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Rok temu, udziały dziewiątej serii „SMS” po pokazaniu trzech odcinków, wynosiły odpowiednio 18,79 proc. i 20,36 proc. (więcej na ten temat). Natomiast w porównaniu do, pokazywanej wiosną br., dziesiątej edycji program stracił ok. 120 tys.  widzów (udziały tamtej serii były jednak nieco niższe i wynosiły odpowiednio 18,26 proc. i 19,97 proc., poczytaj więcej).

Telewizja TVN ma w trakcie emisji “Szymon Majewski Show” zajmuje drugą pozycję na rynku (rok temu była trzecia). Liderem jest Dwójka nadająca wtedy między innymi “Kulisy M jak miłość” oraz program "Tomasz Lis na żywo", co daje jej 22,80 proc. udziału. Nieco gorzej od TVN wypada Polsat (filmy fabularne; 18,33 proc.), słaby wynik notuje Jedynka („Teatr Telewizji”; 7,96 proc.). W grupie komercyjnej TVN także jest drugi, ale przegrywa tutaj z Polsatem.

Dane pokazują, że program Szymona Majewskiego oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia,  mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.



Oglądalność “Szymon Majewski Show" odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
06-09-2010 2 452 874 19,10% 21,13%
13-09-2010 2 273 414 18,20% 20,18%
20-09-2010 2 272 888 18,10% 20,24%
Średnia 2 332 425 18,47% 20,52%


Widownia konkurencji w czasie emisji show 

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP 2 2 875 042 22,80% 15,54%
TVN – SMS 2 332 425 18,47% 20,52%
Polsat 2 312 013 18,33% 23,74%
TVP 1 1 003 503 7,96% 7,48%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 39,85% 83
  Kobiety 60,15% 116
Wiek  4-9 0,93% 16
   10-15 2,78% 40
  16 - 19 3,79% 66
  20 - 24 5,85% 71
  25 - 29 7,85% 88
  30 - 34 12,49% 153
  35 - 39 9,05% 128
  40 - 44 6,52% 101
  45 - 49 7,71% 108
  50 - 54 9,31% 113
  55 - 59 12,03% 159
  60+ 21,69% 111
Wlk. miasta Wieś 28,78% 74
  < 50 tys. 24,25% 101
  50-100 tys. 9,26% 108
  100-200 tys. 9,75% 122
  > 200 tys. 27,96% 137
Zawód Top management 10,34% 133
  Pracownicy średniego szczebla 21,86% 151
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,17% 100
  Emeryci 29,45% 118
  Inni 18,19% 56
Wykształcenie Podstawowe 45,23% 98
  Średnie 34,16% 115
  Wyższe 16,91% 148
  Inne 3,71% 29


 

Dołącz do dyskusji: Ponad 2 mln widzów ogląda show Szymona Majewskiego

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J
dziwne
0 0
odpowiedź
User
Vamil
ten program nie jest już taki jak przedtem...
0 0
odpowiedź
User
Joey
Ostatnia seria, która dało się oglądać była na wiosnę 2008. Później zmieniono redakcję i program poleciał na pysk.
20 12
odpowiedź