Porsche w „kosmicznej promocji” napoju Black
Rozpoczęła się promocja produkowanego przez FoodCare napoju Black, w której nagrodą główną jest samochód Porsche Boxter. Za akcję i wspierające ją działania reklamowe odpowiadają firmy Creoo, Eternal Monkeys i Mindshare.
W „Kosmicznej promocji” należy kupić dowolne opakowanie którejkolwiek wersji napoju Black oraz jak najszybciej po dowolnej pełnej godzinie wysłać SMS-em numer kodu spod zawleczki lub nakrętki. Codziennie do wygrania są gadżety Porsche Design Studio, a co miesiąc - zestawy PlayStation 3 z kierownicą Porsche i grą „Need For Speed”. Natomiast w finale promocji - zaplanowanej do końca stycznia przyszłego roku - można wygrać samochód Porsche Boxter z limitowanej serii Black Edition. W ramach akcji Black jest dostępny w butelkach PET Porsche Design Studio o pojemności 0,5 i 1 litra.
Promocję wspierają działania reklamowe obejmujące telewizję (główne stacje komercyjne, kanały tematyczne, młodzieżowe i muzyczne), outdoor (billboardy i citylighty w największych miastach, siatki wielkoformatowe w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu), materiały POS (standy, plakaty, owijki) oraz serwis internetowy kosmicznapromocja.pl. Za kreację kampanii odpowiada studio projektowe Creoo, spoty telewizyjne przygotowało studio Eternal Monkeys, a media kupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Porsche w „kosmicznej promocji” napoju Black