Portal Gazeta.pl podpisał umowę z Winamp
Na mocy umowy podpisanej z Winamp portal Gazeta.pl rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowej w playerze Winamp w Polsce.
Zgodnie z warunkami umowy Gazeta.pl jest odtąd posiadaczem wyłącznego prawa do sprzedaży powierzchni reklamowej Winamp na terenie Polski. Ponadto, zgodnie z życzeniem klientów portalu Gazeta.pl, skóra w playerze Winamp'a może być modyfikowana w zależności od potrzeb użytkownika.
- Rozpoczęcie współpracy z Winamp otwiera zupełnie nowe możliwości dla naszego portalu. Poza rozszerzeniem oferty reklamowej, powiększymy nasza ofertę o nową, atrakcyjną grupę odbiorców. Winamp ma w Polsce grupę wiernych i lojalnych użytkowników. Jest to marka głęboko zakorzeniona z segmencie muzycznym i szeroko znana polskim internautom - mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory..
Winamp jest jednym z najpopularniejszych odtwarzaczy multimedialnych na świecie. Miesięcznie korzysta z niego ponad 50 mln użytkowników na całym świecie, z czego aż 3 mln mieszka w Polsce. Użytkownicy Winamp'a w Polsce to w większości mężczyźni, otwarci na nowinki z zakresu technologii, o dość znacznych dochodach.
- Jesteśmy niezwykle podekscytowani perspektywą współpracy z Agorą i chcemy, by uwzględniała ona doświadczenia naszych użytkowników, a zarazem zapewniała klientom możliwość dotarcia do ważnej grupy docelowej, jaką stanowią użytkownicy Winamp'a. Agora jest znakomitym partnerem, który pozwoli nam zrealizować tę strategię w Polsce w całej rozciągłości - mówi Sam Weber, business manager w Winamp.
Dołącz do dyskusji: Portal Gazeta.pl podpisał umowę z Winamp