SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Portal Polskiego Radia z krótkimi treściami wideo i reklamami od Telewizji Polskiej

Na mocy podpisanej właśnie umowy Telewizja Polska będzie udostępniać krótkie treści wideo portalowi Polskiego Radia oraz zajmie się sprzedażą reklam wideo w tej witrynie.

Na portalu Polskiego Radia publikowane będą krótkie klipy od TVP dotyczące przede wszystkim bieżących wydarzeń krajowych i sportowych.

Ponadto biuro reklamy Telewizji Polskiej będzie zajmował się sprzedażą spotów przy wszystkich treściach wideo w serwisie Polskiego Radia. Tym samym biuro rozpoczyna działalność brokerską w zakresie reklamy internetowej.

TVP nie podaje, na jak długo została podpisana umowa, tłumacząc to tajemnicą handlową. Wiadomo jedynie, że porozumienie zawarto na czas określony z intencją przedłużenia.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. serwis PolskieRadio.pl zanotował 2,21 mln realnych użytkowników i 16,86 mln odsłon.

Bliższa współpraca Polskiego Radia i TVP jest jednym z głównych zadań, jakie przed tymi nadawcami stawia działająca od początku sierpnia Rada Mediów Narodowych. Jej przewodniczący Krzysztof Czabański zapowiedział, że chciałby, żeby firmy wspólnie uruchomiły i prowadziły narodowy serwis internetowy. - To nie będzie możliwe bez ścisłej współpracy pomiędzy wszystkimi mediami publicznymi. Przecież tam są ogromne zasoby redakcyjne, które przy budowie takiego portalu można byłoby wykorzystać. A niestety martwi mnie stosunek TVP do współdziałania w tej kwestii - powiedział Czabański we wtorek portalowi Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Portal Polskiego Radia z krótkimi treściami wideo i reklamami od Telewizji Polskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl