Portfolio marki własnej PKN Orlen O! rozszerzy się o słodycze, napoje i przekąski
Koncern paliwowy PKN Orlen zamierza poszerzyć ofertę niedawno wprowadzonej marki własnej o słodycze, napoje i przekąski. Produkty wspierają rozwój nowego formatu sklepu O! Shop, przeznaczonego dla klientów w podróży.
Na początku listopada na półkach sklepów PKN Orlen zadebiutowała woda źródlana O!. Jest to pierwszy z produktów, które płocki koncern zaczął produkować pod tą marką. Własny brand stanowi element realizacji strategii, zgodnie z którą Orlen wzmacnia swoją ofertę pozapaliwową. Ma być skierowana głównie do osób podróżujących, oczekujących prostych rozwiązań w dobrej jakości. Portfolio marki O! Będzie stopniowo poszerzane o słodycze, soki oraz inne przekąski.
- Zależy nam, żeby klient wiedział, że podczas podróży zawsze będzie miał po drodze stację ORLEN, na której dostanie nie tylko paliwo, kawę czy hot doga, ale także inne niezbędne produkty. I co ważne, produkty te będzie identyfikował z Orlenem i mając do wyboru kilka marek danego produktu sięgnie właśnie po tę oznaczoną logiem O! - tłumaczy Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.
Nowe towary promowane będą głównie w punktach sprzedaży.
- Wprowadzaniu kolejnych produktów O! będzie towarzyszył szereg działań promocyjnych, wśród których na pierwszym miejscu będą te realizowane w punktach sprzedaży w sieci ORLEN – dodaje Rafał Pasieka.
Spółka w okresie wakacyjnym rozpoczęła prace nad wyłonieniem producentów produktów marki własnej Orlenu. W lipcu rozpoczęły się rozmowy z firmami produkującymi napoje energetyczne, a w sierpniu – czipsy i napoje izotoniczne.
Dołącz do dyskusji: Portfolio marki własnej PKN Orlen O! rozszerzy się o słodycze, napoje i przekąski