Powrót miesięcznika Machina
Pierwszy numer 'Machiny' ukaże się w sprzedaży 16 marca.
Wprowadzeniu „Machiny” na rynek towarzyszyć będzie dwuetapowa kampania, obejmująca swoim zasięgiem outdoor, prasę, Internet i telewizję oraz miejsca sprzedaży czasopisma. W trwającej miesiąc kampanii outdoorowej zostaną wykorzystane m.in. nowe, wprowadzone megalighty usytuowane w centrach dużych miast. Kampanię outdoorową zaplanował dom mediowy Media Concept.
Równolegle z kampanią outdoorową pojawią się reklamy w prasie (m.in. „Przekrój”, „Wprost”, „Ozon”), Internecie (Interia, Onet, Tlen oraz WP) i miejscach sprzedaży „Machiny” (Empik, Inmedio, Relay, Kolporter i Ruch).
W drugim etapie kampanii, która rozpocznie się na początku kwietnia, zaplanowano promocję w telewizji, stacjach radiowych, a także wzmocnienie kampanii w Internecie. Spoty telewizyjne „Machiny” emitowane będą w stacjach muzycznych (VIVA, MTV, 4fun.tv), a spoty radiowe wyemitują ogólnopolskie stacje radiowe (m.in. Radio Zet, Radio Eska).
Kolejna faza promocji obejmie kampanię w stacjach telewizyjnych o zasięgu masowym (rozważane TVN, Polsat). Do przetargu na przygotowanie spotów radiowych i telewizyjnych stanęły cztery agencje reklamowe. Po zapoznaniu się z projektami wydawca „Machiny”, Media Point Group, zdecydował, że koncepcja kreatywna całej kampanii powstanie i będzie realizowana wewnątrz wydawnictwa. Spot telewizyjny kręcony jest obecnie w Indiach.
Dystrybucja „Machiny” odbywać się będzie w salonikach prasowych sieci: Kolporter, Ruch, Empik Inmedio i Relay. Nakład czasopisma wyniesie ponad 100 000 egzemplarzy, objętość 132 strony, cena 7,99 zł. Core target nowej „Machiny” to czytelnicy między 25. a 35. rokiem życia.
Dołącz do dyskusji: Powrót miesięcznika Machina