Powstaje nowy konkurs reklamowy
Nowy konkurs kreatywnego Klubu Twórców Reklamy
Na środowym spotkaniu Komitetu Organizacyjnego Konkursu Kreatywnego Klubu Twórców Reklamy ustalono wstępny kalendarz nowego konkursu reklamowego.
Konkurs odbędzie się w kwietniu 2004 r., tak więc deadlinem na przysyłanie prac - zgłoszeń na konkurs, będzie koniec marca. (ostateczne daty konkursu, terminu nadsyłania prac, obrad jury itp. zostaną podane do końca styczniu 2004r.).
Postanowiono, iż formuła konkursu będzie obejmowała: prasę, radio, telewizję, Internet oraz design. Przewidziana jest też nowa, jeszcze nienazwana kategoria - nagrodę w tej kategorii jury złożone z dziennikarzy, będzie przyznawało za najlepszą kreatywnie, z punktu widzenia mediów, reklamę.
Aby w konkursie mogli wziąć udział przedstawiciele całego środowiska, Komitet zdecydował o przyznawaniu małym agencjom ulg we wnoszonych opłatach zgłoszeniowych. Ulga będzie przyznawana przez Komitet na podstawie złożonego przez agencje pisma. Również zgłoszenia do design i internetu - będą miały opłaty niższe, niż pozostałe zgłoszenia.
Do 07.01.2004r. - daty kolejnego spotkania Komitetu, zostaną zakończone prace przygotowawcze powierzone poszczególnym członkom. I tak miedzy innymi: Darek Zatorski, Leo Burnet; Tomasz Lachowski, Destinition design; i Wojciech Mierowski , BNA; - regulamin konkursu i doprecyzowanie kategorii, Katarzyna Batogowska, Grey i Przemek Bogdanowicz, G7; - brief kreatywny na logo KTR i kampanię reklamowo - promocyjną konkursu, Iwo Zaniewski, PZL- koncepcja Gali.
Dołącz do dyskusji: Powstaje nowy konkurs reklamowy