Powstanie Lech TV
Telewizja WTK chce uruchomić pierwszy w Polsce kanał sportowy, poświecony działalności wyłącznie dla jednego klubu, piłkarskiego poznańskiego Lecha.
„Obecnie trwają prace nad koncepcją nowego programu. Warto podkreślić, że nikt tego nie zrobił wcześniej w naszym kraju, a więc będziemy pionierami, podobnie jak z programem „Kolejorz” w Telewizji WTK, który nadal jest jedynym programem klubu sportowego w Polsce, i to jeszcze nadawanym na żywo. U nas to nowość, na zachodzie prawie każdy klub ma swój własny sportowy kanał” – powiedział wortalowi „Wirtualnemedia.pl” Piotr Matecki, z-ca Dyrektora ds. Marketingu i Koordynator Lech Business Club.
7 sierpnia br. Telewizja WTK podpisała umowę z KKS Lech Poznań, w ramach której będzie produkować w sezonie 2006/2007 program „Kolejorz”, poświęcony klubowi KKS Lech Poznań.
Telewizja WTK to istniejąca od 1996 roku poznańska telewizja informacyjna. Dociera do ponad pół miliona osób na terenie Wielkopolski.
„Program „Kolejorz” zdobywa coraz większą widownię – dziś aż 36 proc. naszych widzów deklaruje, że ogląda go regularnie. Dzieje się tak z dwóch powodów. Pierwszym są oczywiście coraz większe emocje dostarczane przez Lecha, które przekładają się na większe zainteresowanie kibiców informacjami o drużynie. Drugim powodem jest konsekwentna praca redakcji sportowej WTK, Beaty Oryl i Sebastiana Kuźniaka, nad zwiększeniem atrakcyjności „Kolejorza”. Nasi widzowie to doceniają i coraz lepiej oceniają program. W tej chwili średnia ocena wynosi 4.53 (w skali od 1 do 6). Jest to jeden z najwyżej ocenionych programów Telewizji WTK” – mówi nam Witold Kundzewicz, szef promocji Telewizja WTK.
W najbliższym czasie „Kolejorz” zyska nową oprawę, a jego archiwalne odcinki dostępne będą w internecie.
Tymczasem prowadzone są rozmowy z podmiotami, które gotowe są podjąć się realizacji przedsięwzięcia Lech TV.
„Do końca roku określimy kolejne etapy i wybierzemy firmę, która podejmie się produkcji. Czynimy już pierwsze przygotowania. Nasz program w WTK został wydłużony do 30 min, a w planach jest realizacja drugiego programu w tygodniu. Zainteresowanie Lechem Poznań w całej Wielkopolsce jest bardzo duże, jednak musimy zbadać potencjał rynku jak i sposób dotarcia do kibiców z innych miast w Wielkopolsce, a także zastanowić się, w jaki sposób umiejętnie i ciekawie zapełnić czas antenowy” – dodaje Piotr Matecki.
Domena Lech TV (www.lechtv.pl) została już zarezerwowana. Data startu kanału nie jest znana.
Dołącz do dyskusji: Powstanie Lech TV