Pramerica: Profesjonalizm w każdym detalu
Pod hasłem "Profesjonalizm w każdym detalu" prowadzona jestoutdoorowa kampania reklamowa Pramerica Życie TUiR. W akcji sąwykorzystywane 22 spersonalizowane layouty.
Outdoorowa kampania reklamowa Pramerica ŻycieTUiR jest oparta na wizerunkach prawdziwych agentówubezpieczeniowych tej firmy, określanych jako life plannerzy. 22różne layouty zostały zamieszczone w tych miastach, w którychpracują konkretne osoby. - Nie wykorzystujemy ikony superdoradcy,czyli modela lub aktora wynajętego na potrzeby kampanii, tylkoludzi z krwi i kości - opisuje Bożena Głowacka-Szwajca, rzecznikprasowy Pramerica Życie TUiR. - Uważamy, że autentyczność świadczyo poważnym traktowaniu odbiorców i mocnym osadzeniu jej wrzeczywistości - dodaje.
Akcja pod hasłem "Profesjonalizm w każdymdetalu" jest prowadzona na ok. 300 nośnikach typu superscroll, super 18 i billboard w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu,Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Kreacją kampanii - której drugietap nastąpi w listopadzie - i zakupem mediów na jej potrzebyzajęła się Magda Rejniak, account manager prowadząca projektGreen Fish.
Dołącz do dyskusji: Pramerica: Profesjonalizm w każdym detalu