Prasa przegrywa z Internetem
Europejczycy spędzają więcej czasu w Internecie niż na lekturze czasopism
Z najnowszych badań Europejskiego Stowarzyszenia Reklamy Interaktywnej (EIAA) wynika, że przeciętny Europejczyk więcej czasu poświęca Internetowi niż czasopismom. Najwięcej czasu spędza jednak przed telewizorem.
Firma Millward Brown przeprowadziła na zlecenie EIAA telefoniczną ankietę w pięciu krajach: Francji, Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Włoszech (w każdym po 1 tys. respondentów). Wynika z niej, że najwięcej czasu przeznaczonego na media przypada na telewizję - 41 proc. Na gazety - 13 proc., na Internet - 10 proc., a na czasopisma - 8 proc. Ponad połowa Europejczyków deklaruje, że korzysta z sieci przynajmniej przez godzinę dziennie. Najwięcej internautów jest w Wielkiej Brytanii i Niemczech - odpowiednio 49 proc. i 47 proc., najmniej, bo 37 proc., w Hiszpanii.
Dołącz do dyskusji: