SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawdziwe historie promują Fundusze Europejskie (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania informacyjna Funduszy Europejskich mająca zachęcić do korzystania z tej formy finansowania własnego biznesu. Działania przygotowało Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju wspólnie z firmami Fabryka Komunikacji Społecznej i Studio M5.

Celem kampanii jest zaprezentowanie konkretnych projektów i inwestycji powstałych dzięki środkom z Unii Europejskiej i zbudowanie świadomości powszechnych zmian, przez pryzmat historii opowiedzianych przez ośmioro bohaterów. Zostali oni wyłonieni spośród setek osób, które w konkursie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju „Eurokorzyści” opisały, w jaki sposób Fundusze Europejskie zmieniły ich życie na lepsze.

Dokumentalny format spotów na przekonać odbiorców o zaletach korzystania z oferty Funduszy, a jednocześnie sprawić, że procedura ich pozyskania nie wyda się skomplikowana.

Kampania rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 12 kwietnia. W jej ramach 8 spotów (każdy w wersji 30- i 15-sekundowej) będzie emitowanych w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz wybranych kanałach tematycznych, a także na kanale Funduszy Europejskich na YouTube oraz na stronie historiaprawdziwa.pl. Dodatkowo trzy spoty radiowe będą emitowane w Jedynce, Trójce, RMF FM, Radiu ZET oraz mniejszych stacjach radiowych.

Działania realizowane są przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, a ich całkowity koszt wyniósł 6,9 mln zł brutto. Za strategię komunikacji, kreację oraz produkcję spotów odpowiadały Fabryka Komunikacji Społecznej i Studio M5. Zakupem mediów we własnym zakresie zajęło się Ministerstwo.

Dołącz do dyskusji: Prawdziwe historie promują Fundusze Europejskie (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jak to?
A od kiedy Ministerstwo zajmuje się zakupem mediów we włąsnym zakresie bez przetargu? A usatwa o zamówienaich publicznych? To chyba kosztowało drożej niż 14 tys. euro?
0 0
odpowiedź
User
grafikołek
Myślę, że te spoty są całkiem okej. Bardzo nienachalne i naturalne. Podoba mi się takie szczere podejście.
0 0
odpowiedź
User
kora
zenujace, robienie z ludzi wariatów. stara baba instruktorka fitness. przeciez te spoty sa kompromitujace, niech sie biora za bezrobocie a nie sieja propagande rodem z prl.tragikomedia.
0 0
odpowiedź